het werd weer hoog tijd voor een topic van Jane. Vorige topic was dat we net weer begonnen waren met rijden, nu hebben we al weer meerdere wedstrijden gereden en vandaag dus de drentse. Resultaten gaat tot nu toe super!
We hebben zelfs een topscore van 207 punten gehaald. Met nu een eindstand van B+12, gaan we 21 augustus ons L1-debuut rijden. Eens zien wat dat brengt!
Vandaag vond de jury ons echter niet zo goed, dus konden we met een 10de plaats en 178 punten weer naar huis. Helaas, pindakaas, is niet anders! Ik heb voor mijn gevoel heerlijk gereden en daar gaat het gelukkig nog om!
Wie weet wat ons volgende kampioenschap ons brengt! 
Informatie van Jane:
Volledige naam: Jane fan Skarsterlân
Ras: Fell pony
Stamboek Merrie bij het NFPS
09-05-2009 bevallen van een prachtige zoon
Zelf nu ongeveer 5,5 jaar oud.
Eind juni haar eerste wedstrijd weer gelopen en vandaag dus de Drentse
Jane loopt afentoe nog wat diep en hier zijn we ook mee heel hard mee bezig. Het gaat al erg goed, maar afentoe zakt ze dus even weer in.
Ze heeft ook niet hele goede middengangen, maar ook hier trainen we hard aan.
Verder is ze 2 weken terug naar de fysio geweest en dit heeft haar weer erg goed geholpen!

Eigen commentaar:
- Afentoe loopt ze nog wat te diep
- Ze zakt afentoe wat in met het impuls, alhoewel dat vandaag erg goed ging ondanks de hitte
- Mijn tenen lijden vaak een eigen leven
- Zit soms naar voren
- Handen soms wat te laag en pianohandjes
Het was snikheet, dus in hitte wachten tot ik mocht

Stappen totdat ik mocht beginnen

A-k-E-H-C binnenkomen in arbeidsdraf

Drafje

B-E-B/E-B-E (weet nooit welke op de foto's) grote volte in galop. Beetje raar moment

Volgens B-K van hand veranderen (ze loopt iets te diep)

Poging tot middenstap

Einde halsstrekken (hadden we een 8 op!!
)
Draf richting einde van de proef (doorzitten)
En de mooiste!

Draf, weet niet welk onderdeel
Tips zijn altijd welkom!
Mits vriendelijk gebracht natuurlijk!
Het ziet er heel netjes uit, commentaar geef je zelf al. Super toch, dat je er zelf een goed gevoel over had!
Daar gaat het ook om. Wat is haar stokmaat?
)