meet mijn lieve draver, Liberty: (meisje op de foto is mijn vriendin)

Liberty is een 6-jarige draversmerrie van ongeveer 1,60 m en ik heb haar nu ongeveer 4 maanden. eerst zijn we echt alleen maar bezig geweest met dressuur, maar sinds anderhalve maand zijn we ook begonnen met springen, wat we allebei erg leuk vinden
we rijden geen wedstrijden ofzo, maar wie weet, ooit....
mijn springhouding is soms echt vreselijk slecht. ik weet niet wat er precies is, maar het klopt gewoon niet. wat er dan niet klopt laat in aan jullie over
de rest van mijn eigen commentaar zet ik bij de foto`s.de foto`s zijn niet tijdens 1 keer rijden gemaakt, maar tijdens 2 keer (zat ongeveer 2 weken tussen).
1.balkjes draven, hier was ze nog een beetje druk, met dit als resultaat.

2.zij loopt beter! ik trek echt teveel in haar mond hier en kijk te veel naar beneden

3. deze vind ik zelf wel netjes, moet alleen weer vooruit kijken.

4. klein sprongetje

5. veel te vroeg afgezet...(maar het ging goed)

ongeveer 2 weken later....
6. eerst weer een laag kruisje, alleen zij dacht dat het hoger was
we gaan hier wel een beetje scheef.
7. hier ging ze er erg rustig overheen. maar mijn rechterbeen

8. vanaf de andere kant... mijn tenen staan volgens mij een beetje ver naar buiten

9. nog eentje vanaf de zijkant genomen.

10. hier gingen we een steiltje van 60 cm proberen, wel een beetje op het verkeerde moment genomen, maar ze is er wel over heen gegaan hoor

11. hier het bewijs dat ze het kan

12. haar ene voorbeent moet nog meekomen

13. en jaja, de 80 cm hebben we ook nog gehaald (70 cm hebben we ook gedaan, maar geen foto`s van). hier had ik iets meer mee moeten geven met mijn handen.

14. en nog even van ons tweetjes (het was de bedoeling dat zij ook de camera in keek, maarja ze werd weer eens afgeleid
)
commentaar heel erg graag, maar houd het alsjeblieft wel netjes!