Rímero (v. Voltaire) - Dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jacquelien_x

Rímero (v. Voltaire) - Dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 19:27

Afgelopen week is Isabeau (Waardebon) even foto's komen maken van mijn kanjer,
we gaan zeker vooruit maarja wat niets is word snel al beter he :) .

Naam: Rímero
Geslacht: Ruin
Leeftijd: 6
Afkomst: Hongarije
Afstamming: Just Boy x Réfrén ( Voltaire, Nimmerdor en voor de liefhebbers die nog
meer hengsten willen weten zou ik even moeten kijken).

22 Augustus hebben we dan eindelijk, na heel wat gezeur met de startkaart, ons debuut.

Ik moest heel erg wennen in het begin aan zijn gangen (kom van de pony's), en nu ben
ik eindelijk redelijk gewend, heb ik een nieuw zadel. Een vzh Premire, dus moest ik
dáár weer even aan wennen :}

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even uitleg nodig denk ik :}
Ik liet hem gewoon even gaan en kijken hoe die zou gaan reageren!
Afbeelding

Ik kon het niet laten, sorry :Y)
Afbeelding

tezza15

Re: Rímero (v. Voltaire) - Dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:19

iets rechter gaan zitten, en kapstokjes en goed je hakken uitdrukken , ik zou je beugels even een gaatje langer doen , verder ziet het er leuk uit ! succes ermee

lindake

Re: Rímero (v. Voltaire) - Dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 23:43

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.