Ik heb altijd haflingers gehad en nooit op een niveau gereden, en Phaedra dus ook niet.
Ik heb nog wel af en toe dat ik echt totaal door het zadel geschaked wordt, omdat we dan gewoon een miscommunicatie hebben, maar ook dat gaat echt al stukken beter.
Ze is echt nog een groentje, als we willen stappen heeft ze nog erg de neiging om ineens in stap te ploffen.
Met springen is het ook nog even ontdekken. Ik heb één keer met haar gesprongen bij de vorige eigenaar. Vandaar dat het er soms wat gek uitziet

Soms gaat mijn hand echt richting mijn knie, maar ik pak haar niet vast.
Feetje is deze week echt al enorm vooruit gesprongen. De galop gaat echt al enorm goed, alleen loopt ze nog een beetje weg naar buiten.
Ik ben nogal zacht in de handjes en ik moet dus wat meer buitenteugel aanhouden in de hoeken etc.
Halverwege het rijden is Rosanne me komen helpen en toen merkte ik meteen dat het véél beter ging (Ik had het idee dat het daarvoor ook al erg goed
ging hoor
).Feetje is echt een geweldig paard, ze is heel braaf en heel leergierig.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

En nog wat springfoto's
12

13

14

thanks Jorien, voor 'de foto's
ze loopt inderdaad wat op de voorhand, maargoed ze heeft het laatste jaar dan ook niet veel gedaan dus wat verwacht je dan