Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.Lieke_M schreef:Nou ik weet zeker dat het in de eerste instantie niet aan mij ligt.
Toen ik deze week met een buur ging rijden, hadden we er een zalige 2u op zitten, dus ik was HEEEEL ontspannen. Op het eind kwamen we eerst voorbij zijn huis dus ik zeg: je hoeft niet mee te gaan hoor, ik kom er wel. En net als ik vlotjes wil wegrijden, ziet m'n pony dat de ander niet meer is en blokkeert ze volledig.
Ze wil niet met mij ALLEEN zijn.
Ik heb echt heel wat moeten doen om haar te doen stoppen met draaien en haar uiteindelijk toch vooruit te krijgen. Is me ook wel gelukt maar nog een minuut langer en ik was afgestapt.
Dus ZIJ begint met flippen en ja, als ik haar er na enkele pogingen niet doorkrijg, drijf ik het niet tot het uiterste maar stap ik af.
Dus ja ik beng wel bang, maar zeker niet op het moment dat we starten. Vorige week na de ritjes met mijn dochter ging ik er ook dan ook van uit dat ik zomaar met haar zou wegrijden. Dus was ook heel ontspannen... maar niet te doen hoor!

Geloof me..ik heb jaren op mijn paard niet durven galopperen (ik zat huilend op mijn paard en stapte maar af want ik durfde en kon het toch niet) maar puur door oefenen oefenen oefenen en geduld cross ik nu hartstikke lekker door de bossen, berm, strand zonder angst.
) maar was blij dat ze remde als m'n buurman stopte.