Ik vraag me af wat jullie hiervan vinden. Ik reed een paard voor iemand, die ik ook uitbracht op wedstrijden, en die is gisteren dus verkocht..
. Nu kreeg ik van hem wel direct een ander paard aangeboden, die ik ook uit kan brengen op wedstrijden. Echter gaat het hier om een paard dat in maart 3 is geworden. In april zijn ze begonnen met hem zadelmak te maken en sindsdien loopt hij 2 a 3 keer in de week een half uurtje onder het zadel. Op dit moment wordt hij volledig in de ontspanning gereden, lekker laag lang, en 10 minuutjes een beetje opgepakt. Het meisje wat er nu mee bezig is, doet dit echt helemaal super. Echter als ik dus in oktober een startkaart bij dit paard ga aanvragen, zal die nu dus ook iets harder aan het werk moeten en iets sterker moeten worden. Niet dat ik van plan ben om hem dagelijks te pakken, maar wel 4 keer per week en iets fanatieker.Wat vinden jullie? Lekker nog een half jaar op de rustige tour, of hem nu al iets meer beginnen te rijden? Beginnen immers lekker in het B, en dat zal dus niet al te zwaar zijn.