Camiro laatste keer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laurentii

Camiro laatste keer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 19:03

Vandaag was de laatste keer dat ik met Camiro heb gereden, toen ik aankwam zei de eigenaar dat hij verkocht is, dus als ik terug kom van vakantie gaan er hier topics staan met weer een ander paardje.

Het ging net goed met Camiro, spijtig da hij nu weg moet, maarja ik zal evenveel bijleren met het volgende paardje :P
foto's zijn niet super, maar wou ze toch eventjes laten zien :P

ik wil iedereen bedanken voor alle tips die ik eerder kreeg, ik heb er echt veel aan gehad!
[RIJ-ITP] Camiro 3ex erop
[RT-HAW] Camiro (tips gevraagd)
[RT-HAW] Camiro na de tips

(had een mentos in men mond haha)
Afbeelding

Afbeelding

aan de longe
Afbeelding

Afbeelding

2 rijfoto's (alletwee van in het begin)
Afbeelding

Afbeelding

spijtig genoeg zal ik geen witte paardjes meer rijden haha
tot nu toe heb ik elke keer een witte gereden, maar het zal zwart of bruin worden ;XD

FriesWytske

Re: Camiro laatste keer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 19:05

Leuk beestje . Jammer dat ie verkocht is.
Maar waarom rijd je met gympies aan? Doe dan schoenen aan die voor het rijden bestemd zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 19:13

Vraag even een mod om je foto's te verplaatsen naar ITP want je hebt te weinig werkfoto's (moeten er minstens 5 zijn) :)

Jammer dat je niet verder mag rijden met dit paard..Toch nog wat tips (daar heb je met een ander paard ook wat aan tenslotte)
-Je onderbeen ligt nu te ver naar voren. Probeer je oor-schouder-heup-hak op één lijn te houden. Dat wordt ook makkelijker als je op het diepste punt van het zadel gaat zitten, je zit nu wat teveel achter in het zadel.
-Houd je handen rechtop (en je polsen recht, niet doorknikken)
-Tenen naar binnen
-Veilige schoenen aan, met gympen zonder hakje kan je door de beugels heen schieten met alle gevolgen van dien. Volgende keer is het dus beter om schoenen met een hakje te dragen, je kan ook een korfje voor je beugels maken, dan kan je er ook niet door schieten :)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 19:37

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Tevens moet je minsten 5 foto's plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.