Ik rijd Thatcher vanaf zomer '08, ik ben haar toen in Oktober haar in het B gaan starten, en dat brengt ons waar we nu zijn!
Het verplichte riedeltje:
Niveau: L+29 op wedstrijden, zijn nu aan het trainen voor het M.
Waar zijn we mee bezig?: Écht een combinatie worden, De rust, paard heeft gigántisch de neiging om zichzelf gek te maken, voorheen kwam ze de ring in en stond ze al op d'r achterbenen te dansen als ze niet meteen mocht gaan springen, dit kunnen we ondertussen al rustig houden. Alleen af en toe in de lijnen fokt ze zich op omdat ze zó graag op de hindernissen wil.
Problemen: Zie hier boven. Ook moet ik leren minder los te gooien van voren boven de sprong, maar ik zie dit op het moment liever als dat ik haar te strak houd.
Ik hoef trouwens geen commentaar op de pelham, ik ben zelf helemaal géén voorstander van dit soort bitten, maar dit was echt een 'het is dit of ik hou er mee op-situatie', paard is hier súper fijn mee te rijden en ik ben totaal níet streng in m'n handen. Uiteindelijk wil ik op een 'gewoon' bitje kunnen rond rijden maar dat is op dit moment niet haalbaar, niet zolang het paard zich zo blijft op fokken in de ring & ik haar niet rustig krijg / kan houden.
Uiteraard hebben we gewoon los gereden en gesprongen, maar de beste foto's zijn toch van het wat hogere werk.

Ik zou heel graag nuttige dingen horen waar ik echt iets mee kán, onzin commentaren over hoe zielig de pelham zou zijn reageer ik niet eens op, ik weet dat ik er goed mee omga.