Je paard kijkt in elk geval niet erg blij en loopt wat te diep.
lovejouuuIB
Geplaatst: 29-07-09 12:10
Ik vind het geen plezierig beeld, misschien kan je beter de tiedeman er af halen. en ik vind dat jij je hakken nog wel een beetje meer kan uit drukken. maar je hebt wel een leuk paard
vilouma
Geplaatst: 29-07-09 13:22
klomp schreef:
Je paard kijkt in elk geval niet erg blij en loopt wat te diep.
niet te diep ,te kort
niet goed van het been naar de hand gereden of beter gezegt totaal niet.
Je thiedemann zit op het strakste ringetje, die zou ik een stuk losser doen. Zo kan het paard nooit goed lopen. Zowiezo zou ik hem er liever helemaal afhalen.
Ik vind het ook geen prettig beeld om naar te kijken.Ik zou ook de thiedeman eraf halen. Dan meer van achter naar voren rijden en proberen meer de ontspanning op te zoeken. Iets vriendelijker in de hand zijn (meer ontspannen).
Het beeld geeft mij het idee dat je meer ontspanning moet vinden in het rijden.
Ik vind het wel een leuk paard, en je staat er mooi op! Succes!
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.