dressurend springpaard @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MarissaZam

dressurend springpaard @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 19:24

Bij deze plaats ik wat foto's van mijn 5-jarige Zam Zam (RadissonxTolad), dit jaar gemaakt.
we rijden nu L2 + 4 en zijn hard aan het trainen om B springen te gaan starten.
ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! :o

Afbeelding
op de Brabantse Ruiterdagen. *D

Afbeelding
losrijden Brabantse Ruiterdagen

Afbeelding
training

Afbeelding
training

Afbeelding
losrijden voor springles, toen het nog koud was ;)

Afbeelding
nog een keer

Afbeelding
BB springen in Kaatsheuvel

Afbeelding
nog een
Laatst bijgewerkt door MarissaZam op 28-07-09 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Zetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 19:28

Wat een leuke combinatie zijn jullie!
Ik vind het er dressuurmatig netjes uitzien, soms duik je wat in elkaar (en kijk je naar beneden) maar als je dat niet doet zit je er netjes op :)
Springen vind ik te weinig foto's om echt iets te kunnen zeggen, maar aan de ruimte boven de sprong bij de eerste foto te zien kan hij het best aan :)

(misschien even je titel aanpassen bijvoorbeeld naar Zam Zam@Work dan is het voor mensen die op de homepagina kijken ook duidelijk wat voor topic het is, nu is het een beetje onduidelijk)

lindake

Re: dressurend springpaard @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:11

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.