Ik denk dat er vrij weinig mensen dit probleem zullen herkennen, maar toch is het voor mij echt heel erg aanwezig..
Ik heb inmiddels 1,5 jaar een nieuw paard, nadat ik mijn vorige paard heb moeten laten afmaken. Mijn vorige paard was een vlug en wakker dier, wat altijd flink heeft gestaakt, wat uiteindelijk heel logisch was, maar waar ik mee kon lezen en schrijven. OP haar heb ik het probleem wat ik nu heb nooit gevoeld..
Mijn huidige paard, een inmiddels 4 jarige gelderse ruin, is een lief, meewerkend en heel fijn te rijden paard. Hij probeert altijd zijn best te doen, leert snel en is heel braaf
Hij loopt braaf door en is goed aan het been. Nu ben ik dus alleen heel snel geneigd om hem over het tempo heen te rijden, aangezien ik dan pas het idee heb dat hij door loopt
Ik heb niet echt een idee waar het door komt, en al helemaal geen idee hoe ik het moet oplossen.Het stomme is ook, als ik druk bezig ben in de les, dan voel ik het helemaal niet zo, dan kan ik fijn zitten enzo, maar thuis zit ik constant met het idee in mijn maag dat we niet hard genoeg gaan, terwijl dat helemaal niet zo is.
HOpelijk dat jullie me kunnen helpen?