Ik had bijna niets gegeten, heb 1 bordje soep gegeten en ben begonnen aan de afwas, omdat we daarna gingen vertrekken.
Rond 20 na 6 waren we in de manege, ik heb even staan kijken nar de gevorderden en naar Marii, een vriendin die vandaag jarig was.
Om 5 voor 7 (om 7 uur beginnen we) vertelde André me dat ik op Prince mocht, een pony waar ik OOIT eens op heb gereden maar niet op gallopeerde omdat ik 'm niet onder controle kreeg..
Vandaag, ik stijgde op en reed 'm soms eens aan de teugel (geleerd van vriendinnen), Prince deed het goed
Ook in draf lukte het aardig goed
ik ben begonnen met te rijden met een smile 
Enkel een klein probleempje, Prince is zelf maar een c-pony ofzo en er reed een paard voor me, gevolg: voortdurend benen geven en dus niet kunnen lichtrijden, ongelofelijke pijn aan rug omdat we zelden stapten..
Toen in galop, kregen we Prince amper in galop, na een tijdje lukte het maar ik had zo'n pijn aan mijn rug dat ik tefel achteruit leunde en mijn rug eigenlijk vast zat..
Leraar zei me na de les dat ik mss nog een keertje een staples kon nemen, ofwel dat ik beter Jerom (een pony waarbij je geen zweep nodig hebt) volgende keer kon berijden..
Agh ja, ik zit hier nu met rugpijn maar ik moet volhouden en ga volgende week terug
Volgens mij is Prince een d-pony, het is een zeer luie pony
Heb dus constant moeten doorzitten en denk dat daardoor m'n rug blokkeerde..
hier m'n lievelingsfototje

heb maar 2 foto's
Had er 9 maar er zijn vele foto's bewogen.. Vrijdag rijdt ik terug en dan laat ik terug wat zien..& ja, et was 9 maanden geleden (manege was toe ivm bouwvergunningen) dus ik kon echt nietmeer rijden

EDIT: de minder goede foto's..
m'n meter (die nog maar net rijdt) naast me
Sorry voor bewogen beelden..
dit vind ik wel een leuke foto, buiten dat ie dan bewogen is..

Hier rijdt ik in het midden.. Vind het spijtig dat ie zo ver getrokken is

Tot slot nog 2 foto's, is van de "hele groep", of toch een deeltje ervan

ps. Dit is beginnersles, je kan niet verwachten dat hier alle paardjes aan de teugel etc rijden..
Inn de beginnersles gaan we bijna constant draven en soms eens galloperen, zelden stappen

Verder werken we nu aan figuren en de gangen, nog niet aan "aa de teugel rijden" of "wijken"