Na 9 maanden weer rijden @ Prince

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Tine

Na 9 maanden weer rijden @ Prince

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 18:52

Even verslag:
Ik had bijna niets gegeten, heb 1 bordje soep gegeten en ben begonnen aan de afwas, omdat we daarna gingen vertrekken.
Rond 20 na 6 waren we in de manege, ik heb even staan kijken nar de gevorderden en naar Marii, een vriendin die vandaag jarig was.
Om 5 voor 7 (om 7 uur beginnen we) vertelde André me dat ik op Prince mocht, een pony waar ik OOIT eens op heb gereden maar niet op gallopeerde omdat ik 'm niet onder controle kreeg..
Vandaag, ik stijgde op en reed 'm soms eens aan de teugel (geleerd van vriendinnen), Prince deed het goed
Ook in draf lukte het aardig goed :D ik ben begonnen met te rijden met een smile :D
Enkel een klein probleempje, Prince is zelf maar een c-pony ofzo en er reed een paard voor me, gevolg: voortdurend benen geven en dus niet kunnen lichtrijden, ongelofelijke pijn aan rug omdat we zelden stapten..
Toen in galop, kregen we Prince amper in galop, na een tijdje lukte het maar ik had zo'n pijn aan mijn rug dat ik tefel achteruit leunde en mijn rug eigenlijk vast zat..
Leraar zei me na de les dat ik mss nog een keertje een staples kon nemen, ofwel dat ik beter Jerom (een pony waarbij je geen zweep nodig hebt) volgende keer kon berijden..
Agh ja, ik zit hier nu met rugpijn maar ik moet volhouden en ga volgende week terug

Volgens mij is Prince een d-pony, het is een zeer luie pony ;) Heb dus constant moeten doorzitten en denk dat daardoor m'n rug blokkeerde..
Afbeelding

hier m'n lievelingsfototje ;)
Afbeelding

heb maar 2 foto's ;) Had er 9 maar er zijn vele foto's bewogen.. Vrijdag rijdt ik terug en dan laat ik terug wat zien..

& ja, et was 9 maanden geleden (manege was toe ivm bouwvergunningen) dus ik kon echt nietmeer rijden :D

EDIT: de minder goede foto's..
m'n meter (die nog maar net rijdt) naast me ;) Sorry voor bewogen beelden..
Afbeelding

dit vind ik wel een leuke foto, buiten dat ie dan bewogen is..
Afbeelding

Hier rijdt ik in het midden.. Vind het spijtig dat ie zo ver getrokken is
Afbeelding

Tot slot nog 2 foto's, is van de "hele groep", of toch een deeltje ervan ;)
Afbeelding
Afbeelding

ps. Dit is beginnersles, je kan niet verwachten dat hier alle paardjes aan de teugel etc rijden..
Inn de beginnersles gaan we bijna constant draven en soms eens galloperen, zelden stappen ;)
Verder werken we nu aan figuren en de gangen, nog niet aan "aa de teugel rijden" of "wijken"
Laatst bijgewerkt door _Tine op 26-07-09 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

nathalieeee_

Re: Na 9 maanden weer rijden @ Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:54

Je topic voldoet niet aan de regels ;). Minimaal 5 foto's.

"Op alle fotofora mogen maximaal 15 afbeeldingen per topic geplaatst worden, voor HAW geldt een minimum van 5 foto's of een kwalitatief goed filmpje van minimaal 20 seconde."

Daarom tem ik ;).

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 18:55

Dan zal ik de "minder goed gelutke foto's" erook maar even proberen op te zetten.. Geef me een klein momentje ;)

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:00

leuke pony

t verhaaltje komt beetje warrig over met veel spelfouten ;)

maar goed

veel succes nog!

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 19:03

hiboune schreef:
leuke pony

t verhaaltje komt beetje warrig over met veel spelfouten ;)

maar goed

veel succes nog!

Mijn excuses ;) Heb het nog ergens verteld en gewoon gekopieërd, daar zitten meer kinderen op dat spel :D

Pony is eigenaarspony van een jongentje maar mag gebruikt worden in de manegelessen..

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:49

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

De foto's zijn te onduidelijk. Daarnaast moet je minstens 5 foto's plaatsen waar rijtechnisch commentaar op gegeven kan worden.