ilone @ onze 3e wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ZZZZZ

ilone @ onze 3e wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 21:14

hier Ilone en ik natuurlijk op onze 3e wedstrijd, D pony´s klasse B.

ilone is een haflinger van 1996, met als vader marschal van klingelbeecke.

Ik was zeer tevreden, aangezien ze nog al vaak wil terug vallen en niet voorwaarts is, na flink oefenen wilden het vandaag zowat lukken om haar lekker aan het lopen te krijgen.
Thuis oefenen we daar op, we rijden veel overgangen, maar ook zijgangen (wijken, schouderbinnenwaarts)
Zelf moet ik letten op mijn hakken en tenen naar binnen draaien. en mijn handen niet teveel van hoogte verschillen. ==> ik wil mijn buiten hand wel eens wat hoger houden.

voor mijn 1e proef had ik 172 punten en ik had zoon idee dat ik ongeveer het zelfde had bij mijn 2e proef maar wat anders bleek, 192 punten, mijn 1e winstpunt was binnen :P, ook was ik 6e van de 32 en kreeg ik een rozet + prijs :)

hier de foto´s (komen uit filmpje dus matige kwaliteit)

1e proef; proef 4

1. Afbeelding
binnenkomen

2. Afbeelding
middenstap

3. Afbeelding
hoek voor de gebrokenlijn 5 meter

4. Afbeelding
galop rechts

5. Afbeelding
galop links

6. Afbeelding
middendraf

7. Afbeelding
halthouden

2e proef; proef 3

8. Afbeelding
draf grote volte

9. Afbeelding
galop links

10. Afbeelding
middendraf

11. Afbeelding
draf rechts

12. Afbeelding
halthouden

bedankt voor het kijken, een berichtje nu zou leuk zijn :P

ReJo

Re: ilone @ onze 3e wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 21:26

Is een beetje moeilijk om te kijken met deze foto's
Het enige wat ik je voor tip kan geven om je tenen niet naar buiten te steken en je hakken uitdrukken.
Het lijkt of je je voeten heel erg optrekt

Zoraida_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 06:57

Jammer dat de foto's niet geheel duidelijk zijn..
Wat ik vooral zie is dat je je handen op gelijke hoogte moet houden en ze rechtop doen.
Het lijkt ook of je meedraait als zij stelling geeft (vlak voor de bocht), probeer dit niet en zorg dat je rechtop blijft zitten ;)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 07:03

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
RT-HAW is bedoeld voor opbouwend rijtechnisch commentaar, en dit kan alleen gegeven worden als je foto's van een acceptabele kwaliteit zijn. Zodra je andere foto's beschikbaar hebt die hier wel aan voldoen, dan mag je uiteraard een nieuw topic openen.