dit is Me Lady, een 15 jarige stermerrie met sportpredikaat v.Hemmingway van 169 hoog. In het bezit sinds Februari.
Ontzettend lief en werkwillig paard, die erg sterk en heet kan zijn met rijden. Ook denkt ze heel graag vooruit dus
ik zorg voor genoeg afwisseling.
Ze mag af en toe iets meer nafegeelijk en de achterhand activeren, maar dit gaat echter steeds beter.
We rijden nu in het L , en nemen met trainen regelmatig travers, schouderbinnen,wijken en uitgestrekte draf mee.
Ook rijdt ik veel voltes , gebroken lijnen en slangenvoltes.
Het probleem is vaak dat als ze 1 dag stil heeft gestaan, ze dan met rijden weer erg sterk is. De dag erna is
er niets aan de hand en loopt ze eigenlijk heel erg fijn!
Mijn grootste punten zijn het rechtopzitten, lees: schouders naar achter!
Ook wil ik vaak mijn ellebogen van me af steken om het zo te zeggen.
En ook regelmatig mijn handen meer bijelkaar houden.
(en als ik zo de foto's weer bekijk zal ik vast nog meer puntjes hebben
)Hier stoor ik mij erg aan! Maar we zijn er zeker mee bezig
Nou hier dan maar de foto's. Mijn vriend heeft ze gemaakt en eigelijk kan hij alleen maar foto's maken op rechte lijnen, de foto's van voltes, wijken e.d zijn of bewogen of te laat geklikt
Zoals ik al zei rijdt ik met veel afwisseling , al is dit waarschijnlijk niet terug te zien op de foto's
Volgende keer een andere fotograaf hihi
Ze heeft gister stil gestaan en heb haar eergisteren gelongeerd.Ze was dus vandaagaardig sterk maar na veel voltes en slangevoltes was dit na een half uur aardig over

Ze is vandaag overigens geinsemineert door de hengst Oscar, dit zal dan haar 2e veulen worden.
1Mijn mooie meisje

2 warm stappen

3

4 galopje

5

6

7

8

9

10

11

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden en wat voor tips jullie hebben.
Houdt het vriendelijk aub.

Op zich heb je een mooie houding, alleen storen je handen en ellebogen me soms, ellebogen meer bij elkaar en je handen iets lager