Dit is Camiro
het is de 2e keer dat er foto's van ons worden genomen
Camiro heeft een hele lange tijd stilgestaan
nu rijd ik paar keer per week met hem
hij is soms nogal moeilijk en kan me echt soms het bloed onder mijn nagels vandaan halen
in het begin dacht ik dat hij bang was, maar daarstraks was lesleyken erbij en die zei zelf ookal dat hij echt niet bang is
tips zijn altijd welkom
- rug moet rechter
- pianohanden
- voeten opletten
eerst eventjes uitleven op een kleine hindernis (vervelende hond...)

daarna nog wat rondrennen

het rijden

stilstaan is een ramp, dan zwiept ie heel hard met staart, dribbelen, neus recht de lucht in
en hoe meer ik hem wil laten stilstaan, hoe meer hij begint tegen te pruttelen
hij begint nu zelfs te dreigen met steigeren
ik heb al geprobeerd om hem vast te zetten, dat hadden ze me eerst aangeraden, maar dat werkt natuurlijk averechts
nu doe ik het losser, ik zet hem stil en los mijn teugels wat, zodat hij vrijheid heeft, dus geen paniek van vast zetten ofzo
maar dat haalt ook niets uit...
dan heb ik nog een probleempje, camiro kan heel rustig draven en ontspannen enzo
maar het is net alsof hij dan op automatische piloot springt
en als ik dan benen bij geef omdat hij dan vertraagt, dan schrikt hij en springt ie elke keer naar voren
zijn hier miss tips ofzo voor? want het is natuurlijk niet fijn, dat je bij elke keer dat je benen geeft een paard hebt dat schrikt en naar voren springt.
Dit is trouwens de 2e keer dat ik er weer opzit in 2weken tijd
ik was namelijk heel hard van hem afgevallen toen hij een keer heel fel naar voren was gesprongen toen ik net was opgestapt

dan nog enkele vrolijke foto's van Stemiro:

)