Tequila @ work in het zonnetje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Robby_

Tequila @ work in het zonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 08:31

:wave:
donderdag waren er weer eens foto's gemaakt van tequila. Ze is 4 jaar en nu werken we vooral aan haar neusje er uitrijden dit brengt zowel voor haar als voor mij wat moeilijkheden met zich mee. Ons niveau is PL in de cross, dus ongeveer een B proefje in dressuur.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
deze vind ik erg leuk :+
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en dat vind ik persoonlijk de mooiste.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Robby_ op 23-07-09 08:38, in het totaal 3 keer bewerkt

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 08:34

leuk paardje! loopt lekker zo te zien, je moet er alleen wel soms om denken je benen niet tever op te trekken!

Kirsten_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 09:10

Super leuk paardje ;)
Ik vind alleen dat het lijkt dat op de linkerhand je binnenhand een beetje streng is.
(of dat zijn de moment opnames)

As_LoveYou

Re: Tequila @ work in het zonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:42

paard loopt goed!
kan je trots op zijn, dus ga er zelf ook trots op zitten! rug recht&schouders naar achter!

succes verder!

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:45

Ik zie vooral op de foto's dat jij hem graag nageeflijk wil hebben, met als gevolg dat de achterhand op sommige foto's achterblijft.

Kijk maar op foto: 1 2 5 7

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 17:15

Vooral de eerste foto's vind ik er fijn los uitzien, naar mate je verder in de foto's komt, wordt ze toch weer wat strakker, maar het zit er duidelijk dus echt in :D

Probeer nog altijd goed op je handen te letten, maar op deze foto's is het al veel minder :D Ga zo door joh :D

patrice02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:38

probeer je handen continuer te houden, per foto zitten je handen wel weer op een andere plek. Ook lijkt het of je je handen erg vastzet. Als jij je je meer ontspant zal je paardje ook nageefelijker worden :o

mooi paardje verder

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 19:03

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de nieuwe regels van RT-HAW voldoen verwijderd.

Let er svp op dat het enkel herhalen van eerder commentaar door de TS of andere bokkers niet toegestaan is. Dit mag alleen bij een extra aanvulling, verduidelijking, uitleg of tips :)

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 19:10

Juangi schreef:
Ik zie vooral op de foto's dat jij hem graag nageeflijk wil hebben, met als gevolg dat de achterhand op sommige foto's achterblijft.

Kijk maar op foto: 1 2 5 7

Hoe bedoel je dat de achterhand achter blijft? Ik zie daar juist een actief ondertredend achterbeen. Verder ziet het er netjes uit alleen heb ik wel het idee dat het paard met wat meer ruimte van voor gereden mag worden. Het zijn natuurlijk momentopnames. Probeer conseqeunt met je hulpen te zijn en niet vast te houden van voor. Succes.

nsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:48

Ziet er goed uit. Het lijkt vanaf de foto's alleen wel een beetje alsof je je hand erg streng houd.