Nu is het dus zo dat als ik op de lange zijde rijd, ze helemaal met geen mogelijkheid op de hoefslag te krijgen is. Soms vraag ik me af of ze het echt eng vind of dat ze zich aanstelt.
Gisteren was ik al niet al te blij, maar nu zit ik helemaal in een zwart gat.
Voordat ik ga rijden loop ik altijd 1of2 rondjes op beide kanten. Zodra ik rechts de hoefslag wil volgen, begint ze te dribbelen en steeds meer naar het midden te lopen. Nu is het wel een "schijterd" wat dattegaat, maar hallo als je dat zeil al 20keer heb gezien, waarom vind je het dan de 21e keer nog eng?
Ik word er een beetje hopeloos van. Ik had dr stil gezet, ik was er echt klaar mee, en heb geloof ik wel 10minuten voor me uit zitten staren, ik werd er helemaal crazy en letterlijk "moe" van. Na weer een aantal moeilijke rondjes, kreeg ik haar dan eindelijk wel de hoefslag op. Maar ik irriteer me er gewoon aan, omdat het zeker een half uur duurt, voordat ze dat doet. Ik heb geen zin om zo elke dag doortegaan, met het idee dat het eerst toch nog een half uur duurt, voordat ik een beetje "aan het rijden" kan denken...Wie heeft tips, suggesties? Of heeft dit ook meegemaakt?