Ik ben Marly en ik zal even wat over Asja vertellen:
Asja is een 8 jarige merrie van ongeveer 1.53 hoog, haar vader is Casper, ze is altijd erg schikkerig geweest en mishandeld.
Toen we haar kochten was ze zo mager dat we dachten dat ze het niet zou redden, nu met een jaar is ze echt heel
erg opgeknapt. Asja is pas zadelmak gemaakt toen ze 7 was. Ze mag vind ik zelf nog wel wat meer lucht van voren maar ze begint nu echt goed te lopen. We hebben een startkaart aangevraagd, denken jullie dat we er klaar voor zijn? Er zijn geen foto's gemaakt van het inrijden, maar we rijden eigelijk altijd het eerste half uur ongeveer laag op kniehoogte in stap, draf en galop. Daarna
pak ik haar ongeveer een kwartiertje wat op. Ik heb best wel veel commentaar op me zelf zoveel dat ik het een heel lang topic gaat worden als ik dat allemaal hier neer ga zetten, daarom laat ik dat aan jullie over, in ieder geval moet ik mijn houding verbeteren, wat minder streng zijn met mijn handen en ze hangt nog te veel aan de bakrand maar ik ben al super trots op mijn toppertje. Deze foto's zijn al weer van een maandje terug, ik heb 3 keer les per week en hebben we ook al weer heel veel bij geleerd. Toch plaats ik de foto's nog even voor wat tips. Hier komen ze:

helaas maar 1 foto van de galop - duikboot!

van hand veranderen

middendraf

de foto's staan niet op volgorde!
commentaar graag opbouwend, we zijn nog lang niet goed, misschien wel in de goede richting?

)