Ik heb sinds kort een verzorgpony op de manege. Die mag je dan 2 x in de week een uur berijden. En je hebt in je eigen les voorrang om erop te mogen.
Silver is een 16 jarige (??) welsh pony die vroeger L en M Dressuur en Springen heeft gelopen.
Ik rijd nu nog maar 2 jaar op de manege, 1 les per week. Hou daar asjeblieft rekening mee.
Eigen commentaar:
- Hele erge kapstokjes!
- Af en toe iets te streng in het toestaan
Ik wil dat natuurlijk verhelpen en verder ben ik aan het oefenen met gewoon actief doorrijden zodat ze beter op mijn been reageerd, dat oefen ik bijvoorbeeld door te oefenen op de diagonaal met middendraf, of op gewoon een lange zijde. Verder ga ik bij vrijrijden ook nog wel even zonder beugels rijden meestal ,voor me zit en omdat het leuk is!
Verder probeer ik dus ook veel plezier erin te houden, dus ook eens een keertje niet gecontroleerd en netjes figuren rijden in galop, maar gewoon een beetje sturen met mijn benen( Wat nooit lukt dus erg lachwekkend is
) en een keertje lekker een rondje crossen.Mag natuurlijk commentaar geven, graag zelfs, maar hou het netjes a.u.b.!
(Ik heb ook ingestapt maar daar zijn geen foto's van, foto's staan niet op volgorde)

Bedankt voor het kijken!!