dan denk ik dat je geen Adobe reader op je comp hebt. dan zou je die ff moeten installeren. is maar een klein bestandje. hier de link om te downloaden: http://www.adobe-reader.nl/
Anoniem
Geplaatst: 24-07-09 09:26
Het is een artikel van begin 2003.
Mag ik vragen waarom je dit hier plaatst?
nickyu
Geplaatst: 24-07-09 09:31
indd oudere test wel jammer in 2003 was de busse onderlegger er nog niet die is vergelijkbaar met de bay jacobssen alleen beter hebben we gemerkt er zijn ook goedkopere opde markt oa van hkm , die doen al hoop maar de busse is beduidend beter
tussen echt vel van merk a b of c zit ook wereld van verschil ! het soort schaap en de manier waarop het behandeld is
misschien een idee voor de bit deze test nog eens te doen
ik heb m geplaatst op aanvraag van een medebokker, vandaar
Vind het inderdaad ook wel jammer dat ze geen recentere test hebben. Dan waren er misschien andere cijfers uit de test gekomen.
Nou houd ik persoonlijk niet van onderleggers. Heb zelf wel met een Wow Korrector gereden, dat is een soort onderlegpad gevult met lucht, opzich perfect als je zadel tijdelijk niet helemaal goed ligt, maar toch vond ik het niet fijn om mee te rijden.
Als je nu eens het artikel van een recente bit ernaast legt over wat onderleggers al dan niet goed doen op de paardenrug heb je misschien een beter beeld.