Hier maar weer een topic van Umbo en mij. Ik heb een tijd behoorlijk problemen met Umbo gehad, en hij werd mij de baas! Hier zijn we nu hard mee aan het werk, daarom staat Umbo tijdelijk bij mijn instructrice op stal en ga ik daar zo vaak mogelijk heen om onder begeleiding te rijden!
Thuis met alleen rijden was er niks aan de hand, maar op een ander terrein, waar ook meer paarden waren werd Umbo erg druk in zijn koppie en werd hij mij gewoon de baas een deed lekker waar die zelf zin in had!! Mijn nichtje heeft hem de afgelopen weken in de groepslessen gereden en zij voelt hem beter aan! Ze voelt wanneer hij er vandoor wil gaan en kan dit voorkomen!
Vandaag heb ik voor het eerst weer samen met andere paarden in de bak gereden! Mijn instructrice reed er bij in op haar paard en haar dochtertje met haar pony!
Umbo probeerde nog wel eens achter de pony aan te sjouwen en wil dan rechtsom niet op de volte, maar gooit zun koppie naar links en maakt zich onbestuurbaar! Later ging dit wel beter, omdat ik hem begon aan te voelen!
Hij ging er gelukkig niet vandoor en hij heeft zelfs geen enkele bok gegeven!!!
We werken nu dus vooral aan ontspanning en dan voornamelijk mijn ontspanning, omdat die een beetje zoek was, ik was het vertrouwen kwijt!
Hier een paar fotootjes, helaas was mijn zusje een beetje laat met foto's maken en zijn het er maar een paar!
Ons niveau, maar dat zal nu wel duidelijk zijn is BB, zelf rijd ik iets meer dan 2 jaar paard!

Galop, ziet er nog niet zo mooi uit, wanneer ik alleen rijd probeer ik hem wel meer naar beneden te rijden, maar hij was altijd onbestuurbaar voor mij in de galop en nu kan ik hem wel op de volte houden, dit is voor mij dus al een vooruitgang!

Deze vind ik er zelf wel ontspannen uitzien!

Teugel!! :S

bezweet snoettie

jeukjeukjeuk!!
Kzie dat ik nog wel eens de teugels te lang laat worden..!! :s
Zou het leuk vinden als je berichtje achter laat, maar hou het een beetje vriendelijk!

owjah er was trouwens echt weln ander paard bij in de bak maar staat toevallig niet op deze foto's

Maar die zijn dus niet zo mooi