Voorlopig rij ik op een manegepaard en als het lekker gaat is de bedoeling dat Mander 1x per maand mee gaat naar de manege.....
Ik zou vandaag om half 2 mijn eerste les krijgen. Colin was al op stal, die heeft voor de foto's gezorgd. Om 11 uur belde de manege op dat er een dubbele afspraak gemaakt was en of ik een uurtje eerder kon komen....
In de auto gestapt en naar Oud-Beijerland geracet! We kwamen om 10 voor half 1 aan. Colin had intussen Litha al voor me opgezadeld (makkelijk zo'n groom
) dus ik kon zo opstappen.....
Even kennismaken met Litha.

Safety first! Cappie op!

Zo, ik zit.

Euh, hoezo handen lager?
(Deze zonde zullen jullie nog wel vaker tegenkomen op de foto's, maar ik werd er constant op gewezen.
)

Jog.....

Netjes stilstaan.

Litha der hoofd.

Weer joggen.

Close-Up

Met Mander doe ik nog geen galop(-oefeningen) zolang ik de stap en de draf niet heb zoals ik het wil
, maar nu moest ik er wel aan geloven....
Weer galop (zo te zien) en oeioeioei, wat zit ik hier vreselijk rommelig!

Litha zag regelmatig enge arabjes-etende monsters langs de bakrand, dus af en toe schoot ze een beetje weg....

Stelling naar binnen. (check die handjes weer!
)
In een half uurtje heb ik best veel geleerd. Ik vond de manier van lesgeven ook erg leuk. Als ik iets fout deed werd daar wat van gezegd (logisch, anders hoef ik niet te lessen
, maar als ik iets goed deed werd dat ook gezegd.Na de les ben ik ingedeeld in een groepsles en niet eens in de beginners!!!
Thanx voor het vertrouwen in mijn rijkunsten!Vrijdagavond a.s. van 21.00 tot 22.00 is mijn groepsles. Ik ga -als het goed is- weer op Litha. Heb er nu al zin in, ik denk Mander minder, want ik heb nu iig geleerd hoe ik meer aan de verzameling moet werken, wat ik bij Mander eigenlijk te weinig doe...
Dus binnenkort weer Mander foto's in verzameling (hoop ik!
).Colin, DANKJEWEL voor het maken van de fotos!
(ik heb nog nooit western gereden dus ik mag eigenlijk niets zeggen