ik rijd in het bos, door de kippenpest ben al een maand of wat niet naar les geweest en onze bak kunnen we niet in door omstandigheden. de weiden zijn gezaaid en vol dus daar kan ik ook niet in terecht. nou gaat ze erg vaak met me aan de loop in het bos, op andere plekken doet ze het niet. (buiten het bos bedoel ik dan) wat moet ik dan doen?
ze loopt door mijn hand heen en als ik dr aan te teugel probeer te krijgen zet ze het ook op een lopen en als ik dr op een volte wil zetten rechts om raakt ze helemaal in paniek
vandaag was het met het rijden zelfs dat ze het bit links afentoe vast pakte, met een beetje spelen en daarna lekker ontspannen door rijden liet ze hem weer los.zoiezo is links haar moeilijke kant. en draait ze daar moeilijk voltes. ed.
ook heeft ze de neiging om tijdens het rijden haar hoofd in de verkeerde stelling (elke keer naar rechts) te trekken.. wie kan me daar bij helpen? woensdag ga ik ook eindelijk weer naar les. maar door omstandig heden hebben we een nieuwe instructrice. waar ik het nou niet zo best mee kan vinden.wie kan me helpen?
vooral zit ik met het aan de loop gaan. ik weet niet meer wat ik doe het is zo vervelend! als je gewoon lekker aan het rijden bent en je jdraaft dat ze dan opeens doortrekt en in galop de benen neemt..
en dr dan terug krijgen hoo maar
. tot ze zelf zin heeft..ik hoop op een paar goede tips!
groetjes Eline