Aangezien niemand anders foto's van mij mag plaatsen, open ik dit topic opnieuw.
Ik rij op dit moment Z2 met 50 winstpunten en af en toe een wedstrijdje ZZ-licht, hier heb ik al 2 winstpunten. Als Fuego er helemaal klaar voor is, ga ik over naar het ZZ-licht.
Ik ben vooral bezig om hem nog wat meer gedragen te laten lopen, ook moet de aanleuning soms nog wat stiller, wat de laatste tijd steeds beter gaat.
Wat puntjes van mij om op te letten:
- recht boven m'n paard blijven in de keertwendingen.
- benen lang houden. (ik heb al zulke korte beentjes
)- soms in draf moeten m'n schouders iets meer naar achteren, zoals in de uitgestrekte draf.
Deze foto's zijn gemaakt op de hippische dagen strijen, waar ik 2 dagen heb meegedaan en 3x winst heb gereden, (218,213,211) en 2x 2e ben geworden. En ik ben ook door naar de regiokampioenschappen!!
De foto's zijn van zondag van de laatste proef. Het was echt heel erg warm, dus ik ben erg tevreden dat we dan toch zo'n mooie prestatie hebben neergezet. Oja, de foto's zijn gemaakt door eetjuhhhh hier op bokt, en ik heb toestemming om ze te plaatsen.
Commentaar graag, maar hou het netjes.

Groetjes,
ik snap wat je bedoelt, hij wordt op sommige momenten wat te diep en daardoor achter de loodlijn, hier moet ik idd ook aan werken.
wàt een paard zeg! je rijd erg netjes al ben ik het wel eens met hierboven