Vorige week kwam er iemand bij ons op stal om foto's van ons te maken. Ik besloot de jonge pony mee te nemen omdat we dan ook mooie verkoop foto's zouden hebben. Nouja zo jong is ie niet 7 maar pas vanaf eind februarie onder het zadel en hij doet het super. Het is de bedoeling dat ik hem straks op wedstrijden start naar de l1/l2 rijd en dan gaat ie weg.
Met het rijden zijn we vooral bezig met de ontspanning en het recht richten. Soms kan die vooral in het begin ook nog wel heel erg drammerig zijn. Verder moet ik mijn benen niet optrekken en recht op zitten. Owjah en cap is eigen keus. Ik had geen cap op omdat het vet warm was en het op de foto natuurlijk ook neit zo mooi is.
Even alle info over de pony:
Naam: Oosterhoff's Magic Fairy Tale (Oosterhoff's omdat we hem zelf hebben gefokt)
Vader: Brummerhoeve's Boss
Klasse: Einde Februarie onder zadel
Leeftijd: 7
Meet Fairy

Mooi ruim mag wat meer stelling

Fijn beeld

.

Galopje

Nog x.

Mooi drafje

Beetje streng met mijn hand.

Zo dat waren de mooisten wel
Commentaar is leuk maar lees wel eerst het inleiden stukje !! Reactie is altijd leukk
En ik weet dat ik te groot ben daar hoef ik geen commentaar over!!
Groetjes Wendy
P.s welke foto zouden jullie uitvergoten?

loopt best netjes.
.. Hij is ong. 1,46. Hij is nu pas zadelmak gemaakt simpel en alleen omdat ik thuis de enige ben die nog rijd en we meer pony's hebben en nu pas tijd vrij komen maken voor hem. Vind zelf ook jammer op de pony echt wel potentie's heeft om hoger op te komen.