Hij pakt alles heel fijn op, wil soms achter de teugel kruipen maar dat probeer ik op te lossen door hem lekker voorwaarts te houden.
We rijden niet lang, zo'n 20 minuutjes, en dan stappen we nog even een klein rondje buiten uit.
Ik ben erg hard bezig met het verbeteren van mijn houding, ik zat eerst heel erg voorover met mijn bovenlijf, nu zijn het vooral nog mijn schouders en soms doe ik een rare houding met mijn handen, die voor mij gek genoeg natuurlijk aanvoelt.
Ik heb drie filmpjes, ben erg benieuwd wat jullie vinden. Hou het vriendelijk, we doen ons best

Zo was het vorige week nog, continu schudden met zijn hoofd:
En zo gaat het de laatste 2 x:
Hij is nog wel wat onrustig met zijn hoofd maar al veel minder dan eerst, makkelijker op te lossen ook en ik kan zijn neusje er soms al fijn uit rijden.
De galop vind hij nog erg moeilijk, doen we in de bak ook niet te veel. Een paar rondjes elke kant op en dan is het klaar. Galop oefenen we vooral in het bos omdat hij dan lekker rechtuit kan.
Edit: nee ik ben niet aso dat ik gewoon op de hoefslag blijft rijden en dan meisje aan de kant moet voor mij
Babel is soms niet helemaal te sturen en op het laatste moment een wending draaien gaat niet altijd goed. Daarom hebben we afgesproken dat zij mij uit de weg gaat, omdat je anders dus nog botsingen kunt krijgen