Jetsreams Fuego @ wedstrijd in Strijen (Z2 + 50)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSuup

Jetsreams Fuego @ wedstrijd in Strijen (Z2 + 50)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 17:47

Met toestemming plaats ik deze foto's. Angelique zit zelf ook op bokt (annii_fuego) maar had de foto's nog niet dus heb ik ze er even opgezet. Ze zal zelf wel het nodige commentaar geven.
Angelique en Fuego hebben meegedaan aan de hippische dagen Strijen in het Z2. Ze hebben deze dagen 3x winst gereden en zijn ook door naar de regiokampioenschappen! Angelique heeft al een paar keer meegestard in het ZZ-licht en heeft daar ook al een winstpunt in. Het was echt vre-se-lijk warm, vind het knap dat ze het hebben volgehouden want ik trok het echt niet meer daar. De fotos zijn van de zondag van de laatste proef.

Commentaar graag maar hou het wel netjes :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes!

lovelyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:01

WAUW!! wat heb jij een leuk aansprekend beestje onder je kont ...

ik kan niet veel commentaar geven maar ik vind het er erg netjes en rustig uitzien... je hebt in elk geval wel een mooie bergopwaartse galop....

Succes in de ZZ-licht

Ilseee12

Re: Jetsreams Fuego @ wedstrijd in Strijen (Z2 + 50)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:28

Pff, hier valt niet veel op aan te merken. Maar soms doe je iets te veel met je benen, nu maakt dat nog niet zo veel uit in de z2, maar in de zz-licht zullen ze daar extra op gaan letten. Dus probeer wat minder onopvallende hulpen te geven...
succes ... ik oe je het niet naaa

xx

FuegoAnnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:28

Wauw e, foto's zijn echt mooi! heb je er nog meer? :o
ik kijk wel een beetje raar op sommige foto's haha, beetje erg geconcentreerd. _O-
Btw heb 2 winstpunten in zz-licht :P enne.. het is jetstreams haha *D
Laatst bijgewerkt door FuegoAnnii op 07-07-09 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:31

Hee, die proef heb ik geschreven :D
Het was inderdaad bizar warm. Petje af voor de ruiters daar.
Ik vind je een nette houding hebben. Let op dat je recht boven je paard blijft in je keertwendingen.

Solololly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:48

Gaaf paard!!!! echt onwijs leuk om te zien :D
Het rijden ziet er ook onwijs ontspannen uit vind ik.
zoals Amanda al zei moet je wel recht boven op je paard blijven zitten dat ziet er iets netter uit :P Ookal heb je verder een onwijs nette houding!!
Heeeel veel succes in de ZZ-Licht!!

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:48

Mooie combi hoor!Voor zover het vd foto's te beoordelen is en de 3de foto sb is dan je binnenbeen lang houden en probeer in de keertwending de schouder van je paard meer mee te draaien.Moeilijk hé,het ZZlicht in de Z2 rij je zo dikke pnt en denk je dat het wel goed zit en dan in de ZZl moet je super foutloos rijden voor een wp.Pff gewoon door bikkelen maar en succes!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:12

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Het is echt niet toegestaan foto's van derden te plaatsen op haw, ook al heb je hier toestemming voor. De ruiter zelf mag uiteraard zelf een topic openen.