Absolutely Fabulous is een 4 jarige merrie van Don Romantic x El Corona met al een heel verleden. Op bijna 3 jarige leeftijd heb ik haar gekocht bij mijn stage adres.. ik had niet super veel geld nadat mijn vorige paard door blessure niet meer op de rails kon worden gebracht en ik toch verder wilde vanwege school en toch de wil om wedstrijden te gaan rijden. Dus kocht ik haar als 3 jarige half blind(door ongeluk met riek). Ik heb haar zelf ingereden alleen helaas werd zij langdurig kreupel en waaraan wisten we niet.. Ik heb haar toen gedekt en hier heeft toen een heel topic gelopen over haar veulen Miracle die 2 maanden te vroeg werd geboren en uiteindelijk na 70 uur is gestorven. Daarna ben ik op stage gegaan met haar bij Gaelle Hageman en mede door haar is ze weer terug op de rails. Startkaart was al aangevraagd en binnen 2 weken gingen we onze eerste B debuut rijden en hoe! we hadden 1 winstpunt..
Dan nu de foto's van het paardje waarvan vele zeiden dat het niets meer werd en ze beter af was op de wei of slacht en nu weer 5 weken onder het zadel is:

Hier rij ik met een balanceer die doormiddel van katrolletjes niet vast zit en dit gewoon een hulpmiddel is voor in het begin om geen jo jo effect te krijgen.

Hier geen balanceer meer om.

En klaar
Eigen commentaar:
- Meer achterover zitten
- handen meer naar boven toe
- piano handjes
- voor in men zadel gaan zitten
(op foto 1, 3 en 8 goed te zien)