Ik weet dat mijn houding slecht is dus daar wil ik dan ook heel graag tips voor! Ik krijg inmiddels ook weer dressuur les waarin we hard aan onze dressuur aan het werken zijn.
Het zijn trouwens voornamelijk tolt foto's omdat ik dat graag een keer op foto wilde.
Eigen punten:
-gruwelijke kapstokjes
-gespannen handen
-recht zitten
-Embla meer los durven laten

te streng in de buitenhand

Hier durf ik haar eindelijk even los te laten

Iets meer gas, alleen die voeten

En dan als laatste een draf foto waar ik zelf heel erg tevreden over ben, misschien loopt ze van voren niet zo netjes maar haar achterbeen komt er best goed onder.
Reactie met tips zou leuk zijn
Ze zitten soms beetje te ver door de beugels en op sommige foto's zie ik dat je benen optrekt en dat je voeten op donald duck-stand staan. Probeer ook eens ontspannen met je handen en niet te strak houden met je teugels.
Maar wat jij hem loslaten noemt, is eigenlijk gewoon teugels losgooien. Daar bereik je geen aanleuning mee, daar heb je contact voor nodig. Neem je teugels eens 10 centimeter korter (vooral eerste 3 fotos), zo draag je je handen meer. Probeer ook eens wat meer stelling en buiging te vragen, bijvoorbeeld op de 2e foto. Je zegt inderdaad dat je te streng bent met je buitenhand, probeer wat bewuster door die bochten te rijden. Verder ziet het er ontspannen uit vind ik, vooral de laatste foto inderdaad! O ja, ik vind dat die beugels zeker niet korter hoeven, ook niet om te oefenen, zo te zien is dit kort genoeg!
Leuke kleur 
En je zit best recht hoor! Niet echt ontspannen, maar je zit wel recht!