Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SuperRupsje schreef:Als je er geen verstand van hebt, en je paard is net hersteld van een blessure, zou ik eerlijk gezegd niet springen, en al helemaal niet zonder begeleiding. Je kan van een foto niet leren wat goed en fout is en het vervolgens toepassen.
(en dat is dus juist weer niet goed). Ook kun je niet vanaf foto's en internet leren hoe je eventuele fouten moet corrigeren. Als je toch graag met je paard wil springen, zoek dan een goede instructeur - eentje die laag begint en echt let op houding van jou én je paard.ch_ntii123 schreef:@Traiectum: Daarom wilde ik eigenlijk ook iemand vragen die erop gaat letten (ik zeg dan zo moet het en hij/zij kijkt ernaar:P) Ik kan inderdaad moeilijk zien of het goed gaat
nann_CCU schreef:Als je fysio heeft gezegd dat het je paard zijn rug wel is kan geweest zijn zou ik voor de caveletties gaan als ik jou was. Zoieso heb je er geen verstand van en caveletties is het begin van springen.

ik durf het dan toch niet echt aan, straks gaat er iets mis (A), )watje watje:P)