Eerst wat informatie over Bonnie en mij. Het rijden gaat erg goed momenteel, we zijn afgelopen indoorseizoen Gelders Kampioen geworden in het M1 en 10e op het NK. Nu zijn we samen net 7 keer gestart in het M2 en zeker niet zonder succes. De teller staat alweer op 12, dus wel zouden alweer Z1 kunnen starten. Nog niet 1 keer een puntenaantal onder de 180 behaald, maar zaterdag is dat helaas toch gebeurd, en jawel, in de selectieproef
Balen natuurlijk gezien je die graag goed wilt rijden. We kregen 177 punten. Naar mijn eigen idee wat laag, maar goed, het blijven jury's en het kan ook niet altijd goed gaan. In de 2e proef werden we wel 1e met 184 punten.De M2 oefeningen moeten nog ietswat bevestigd worden (stond ook op mijn protocol zaterdag). De travers gaat nog niet helemaal, alhoewel die op links beter gaat dan op rechts. De keertwendingen lukken ook nog niet geweldig en hij moet nog iets meer op het achterbeen, wat wel steeds beter gaat.
Nou, genoeg geleuterd, hier de foto's. Alle commentaar is welkom, mits opbouwend en vriendelijk natuurlijk

Knappe koppie:

Wij samen:

Lekker lang en laag losrijden, zo beginnen we altijd:

Opgepakt, galopje. Moet er meer doorheen van voren:

Tussendoor toch weer even poseren

Lekker ding

Keertwending:

Galop:

Drafje, mag meer op achterbeen:

Uitstrekken:

Schouderbinnenwaarts in de 1e proef:

Slangenvolte in galop:

Uitgestrekte draf:

Middendraf:

Galopje:

Nou, ben benieuwd naar jullie reacties!!!
O ja, helemaal vergeten, de foto's met dank aan Emma (knabbelgirl @ bokt).

Bonnie is een knapperd! Uitgestrekte draf is echt netjes.
die eerste was ook zeker winstpuntwaardig
Wat een complimenten en nuttige tips
Dank je dat je het nog even zegt