we hebben nu tien wedstrijden gereden (binnen en buiten) en we hebben inmiddels 9 winstpunten. Nog 1 en we mogen L. Dat gaan we natuurlijk nog lang niet doen want ik wil haar eerst helemaal onspannen op wedstrijd hebben. OOk wil ik thuis wat over hebben voor de L want op wedstrijd gaat het altijd iets minder. (bij ons tenminste, door de spanning)
Dute is een 8 jarige merrie (sjaard x Naen)IK rij nu vier jaar, Dute was het eerste paard waar ik op zat en we hebben samen alles moeten leren.
We zijn druk bezig met lekker ontspannen op eigen benen lopen, neusje eruit. waar we hard op trainen en nog moeite mee hebben zijn de middengangen. We zijn nu van vieren naar 6 en 7 (1 x zelfs een 8) gegaan. Het gaat vooruit maar kan nog veel beter. Verder zijn we wat meer bezig met wat meer oprichting. Dute liep vaak heel erg laag, diep en op de voorhand. Daar zijn we nu dus hard mee aan het werk
eerst

deze week

halthouden, heel vaak blijft er een beetje iets achter. voor mijn gevoel geef ik ik wel genoeg been maar toch lukt het niet altijd. Zijn er nog tips of moet ik toch nog meer been geven

aan mijn houding is ook nog heel veel te verbeteren zoals:
* tenen recht vooruit
* hakken laag
* Been op de juiste plek
* Voor me kijken
Maar als ik deze foto zie dan zie ik wel dat het steeds wat beter wordt. Maar ik blijf het moeilijk vinden dat paardrijden

ik hoop dat jullie mij van veel opbouwende kritiek willen voorzien. want nu ik de smaak te pakken heb (had nooit gedacht ooit maar een winstpunt te halen) willen ik natuurlijk steeds meer leren en verder komen
groetjes tanja