maar had weekje vrij.mijn grootste verbeter punten zijn mijn te sterke linkerhand
en mijn kapstokpootjes
Verder heb ik nog wel eens last van piano spelen
Uiteraard kan er nog zat veranderen maar he,ik ben anky niet hea....mijn paardje is ook pas net 4 jaartjes dus we doen rustig aan en gezien het erg benauwd was,bak heel zwaar en paard beetje dikjes heb ik ook maar 20 min gereden (moest er daarna nog 1 doen voor onweer los barstte)
Helaas had ik heel veel foto's maar was het grootste gedeelte erg wazig (mn pa had nieuwe camera en was vanalles aan het proberen)
wees lief...en ow ja mijn neusriem zit niet helemaal goed maar nieuwe is onderweg want deze is wat te groot
(staan niet op volgorde)

hoezo ver voorover
sterke hand
inzet paar pasjes wijken
val voorover en beetje te diep
(was net mn zadel aan het recht doen dus erg scheef)
...uhm dikkie dik,zware bak
(o ja ben beetje scheef in mn bekken dus altijd beugels scheef)
zo lief,maar mijn voeten

nog 3 foto's van mn andere pony die ik 10 min kon rijden en toen barstte het onweer los
mijn pony wil altijd eerst na instappen enz galoperen anders is ze stijfjes en galopeerd ze zelf aan,ze is ook meer springpony.
was trouwens ook nog niet aan het rond rijden maar meer aan halflang teugeltje aan het galoperen.
veel te sterke hand
http://www.mijnalbum.nl/Foto-67NSHZ8O.jpg erg jammer dat dr neus er niet op staat
zo houden jullie het een beetje lief voor mij?! bedankt!
Moderatoropmerking:
Maximaal 15 foto's toegestaan!
Wat een geluk dat ik Vanity mag rijden!

Het valt me namelijk op dat rechtshandigen makkelijk sterk worden in de linkerhand, en linkshandigen vaak sterk inkomen met réchts, wat dan vooral te zien is doordat ze de zwakkere schouder naar achter- of optrekken om kracht te zetten; in jouw geval draai je je linkerschouder verder terug dan je rechter. Probeer zoals eerder gezegd je beide schouders te ontspannen (laag houden, niet optrekken) en recht te houden, (recht in de zin van; even ver naar voor of achter) en niet alleen te paard hè, dat kan je ook oefenen als je bv achter de PC zit te bokken, of op de fiets of what ever. Voor de rest zit je eigenlijk niet zo slecht hoor, je geeft zelf al aan waar je extra op let, prima! Verder een kleine tip nav de "lief, maar mijn voeten"-foto