Aah lieve mensen bedankt voor de lieve woorden.
Toen ik gestopt was op mijn 15e en toen ik weer begon toen ik 20 was toen had ik helemaal niet het probleem dat ik helemaal omhoog en naar voren vloog en toen had ik een stop van 5 jaar daarom vondt ik het zo raar.
ik heb op alles gereden op paarden en ponys en daar had ik eigenlijk nog nooit dat probleem gehad.
ik ben nu ook bezig om aan de longeer lijn te lopen, toen ik in draf ging en zo omhoog vloog zei ik tegen die man: " jeetje ik vlieg helemaal omhoog man " en toen zei de beste man ja dat zal wel komen door haar ruime passen, maar ik vondt haar passen eigenlijk wel meevallen, mijn gevoel was eerder dat we allebei het balans niet hadden.
Hoe kan ik dat oefenen ?
en ik ken haar nu 2 maanden en onze band is steeds sterker aan het worden, in het begin was het een drama zelfs met poetse en vooral niet luisteren b.v met halthouden, maar als ik nu zeg Hoooo dan staat ze netjes stil en ze geniet ook als ik der lekker aan het poetse ben naar een ruige rol partij
heel erg bedankt allemaal als jullie nog tips hebben om mijn balans te oefenen hoor ik dat graag!
Groetjes xxx