Mijn probleem is dat ze zo stug is dat ze niet aan de loodlijn wil. Op ander paard ook wel geprobeerd en daar kwam ik tegen dat ik meer mn handen moet ontspannen en niet wiebelen zoals ik dat zelf noem. Ik had met de wedstijd een dubbel gebroken bit met bitringen gepakt omdat ik dit zo kwa handen dus tegenkwam. Beeld was leuk, rustig en vriendelijk. maar moest meer contact houden werd mij aangeraden. ze liep lekker lang en laag, maar niet erg actief. ik had het leuk, paard ook, we floten door onze proef. heerlijk en 192 punten. Maar nu hoe kan ik haar met die rust zonder haar op te jagen meer bij elkaar krijgen richting loodlijn?
en wie herkent dit beeld?
het paard wat ik heb is snel over haar theewater ook maar ook redelijk stug kwa lichaam.
ik ga het ook vragen aan mn instuctie, maar wil wel eens wat meer weten kwa ervaringen
)lijf te krijgen is een hele klus voor je paard. En op haar leeftijd gaat het allemaal toch een stukkie zwaarder, zelfs al is ze fit.
Misschien snapt ze heel goed wat je van haar verlangt, maar zit het er gewoon niet meer in. Ik zie mijn oma ook niet zo gauw rek en strek oefeningen doen.