DUte en ik trainen voor de wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jeen

DUte en ik trainen voor de wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 20:45

Dute en ik hebben van de week weer wedstrijd, dus er moest weer gewerkt worden. Sinds vrijdag staat ze op een nieuwe stal. Het was de eerste keer in deze bak dus het moets even wennen. Maar ze heeft goed haar best gedaan

Dute is een merrie van 8 jaar, we hebben nu 8 westrijden in de B gereden en 6 winstpunten gehaald. Dute heeft altijd heel veel spanning dus het gaat nog niet altijd van een leien dakje.

1.Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding
6. Afbeelding
7. Afbeelding
8. Afbeelding
9. Afbeelding
iets te diep
10. Afbeelding
11. Afbeelding
12. Afbeelding
13. Afbeelding
14. Afbeelding
15. Afbeelding

we hebben nog ontzettend veel te leren, dus brand maar los.

kimpjj

Re: DUte en ik trainen voor de wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:35

Probeer je handen wat hoger te houden dit zie je vooral op de laatste foto. Ook lijkt het soms dat je wat naar voren valt in de draf en met de galop je benen lang te houden. Verder heb je een mooi paardje en succes met je wedstrijd.

lindake

Re: DUte en ik trainen voor de wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:57

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je hebt in je beginpost namelijk niet vermeld waar jullie mee bezig zijn in de training en wat je doelen zijn.