Ik wou Tristan en mij weer eens op bokt zetten over de vorderingen van ons. Het is alweer een tijd geleden dat ik foto's geplaats heb. Ik rijd hem nu bijna een jaar. En ga eindelijk mijn droom waarmaken! Dat is starten, 5 juli staat ons debuut gepland! Ik ben heel erg benieuwd. De laatste tijd gaat het onwijs fijn, doordat we nu anders met hem opgaan en ook vollop bezig zijn met frestylen. Hij is heel erg braaf hierdoor geworden en het rijden gaat ook steeds beter. Toevallig was die de laatste week wel weer wat drammerig en stug, omdat ik meer leuke dingen had gedaan dan getraind. Onze band is ook echt oer sterk. Het is namelijk mijn bijrijdpaardje, maar ik kan echt niet meer zonder hem. Het is echt me liefste vriendje geworden.
Ik ben benieuwd wat jullie voor tips en commentaar hebben, houd het wel vriendelijk asjeblieft.
Eventjes het vorige topic:
[RT-HAW] Mijn lieve vriendje Tristan tijdens mindere periode@work
De foto's: (ze staan niet op volgorde):

Slangevolte stappen.

Draven, mag je nagaan. Vroeger konden we nooit normaal door deze hoek heen rijden en moet je nu kijken

Volte rijden

Nog een keer de hoek

Hier gaat die iets meer op me hand hangen en dus duikelen.

Wijken, hij had hier iets meer over de rug gemogen.

Heerlijke foto, wel letten op me buitenteugel dat ik goed blijf begrenzen

Iets meer terug zetten op het achterbeen, wel rechtop blijven zitten
.
Volte

Zo jammer dat deze onscherp is, het is echt eenheerlijke foto. Hier kan je zien dat die veel meer buiging in het achterbeen heeft gekregen dan dat die had.

Middendraf, een heel lastig punt voor ons! Dit vind hij en ik erg moeilijk, ik gooi hem snel los en hij heeft nog moeite met zijn belans te houden zonder tactfouten.

Iets meer verzamelen

Nog een keer middendraf

Wijken.
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik ben in iedergeval nu al zenuwachtig en we doen hard ons best.
Mijn eigen verbeterpunten: handen rechtop (en dus niet kantelen) en rechtblijven zitten!
Ps. dit zijn allemaal foto's van het trainen voorafgaand aan het oefenen van me proef. Losrijden doe ik laag en rond en hiervan zijn geen foto's gemaakt!
Als afwisseling doen wij ook hele leuke dingen
:
Daarbij nu je de moeite hebt gedaan om het topic te openen is een berichtje wel zo leuk
!
!
.
! Ben benieuwd naar de rest.
. Er was Rhino hier vlakbij de omgeving uitgebroken