als je als volgt de links zet : [img]link[/img] dan staan ze wel als foto
Sigrid
Geplaatst: 21-06-09 21:58
Ten eerste is dit niet helemaal de bedoeling van HAW, maar ik zie dat je nieuw bent hier. Misschien moet je de HAW regels even doorlezen.
Of een zadel past kan je niet beoordelen vanaf een foto. Je kan immers ook niet van een foto zien of iemand zijn schoenen passen nietwaar? Wat mij opvalt is dat de kamer nogal nauw is. Ik geloof dat je daar met moeit een hand in kwijt kan. Als dat zo is, dan past het zadel zeker niet.
Laat je adviseren door een erkende zadelmaker en niet door een verkoper in een winkel, want die willen doorgaans maar één ding. Jou een zadel verkopen. Zadelmakers willen dit ook, maar die behouden graag hun goede naam en zullen daarom met deskundig advies komen.
Sasss
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-09 21:59
Ik heb het geprobeerd, maar er komt te staan: De afmetingen voor de afbeeldingen konden niet geplaatst worden.
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.