Zorlande @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

karin_1992

Zorlande @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 10:58

Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste keer op bokt met horses @ work.
Ik rij een 4 bijna 5 jarige kwpn merrie.
Hier zit ik er voor het eerst naar 4 maand weer op wegens drachtig zijn. Ze heeft nu een veulen en die is super !!

Graag opbouwend commetaar !!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen :P

prioika

Re: Zorlande @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:04

Ze loopt erg op de voorhand.. Tips: Let op je voeten, hou ze op de plek. Handen rechtop en naast elkaar houden. Probeer veel overgangen te maken en tempo wisselingen, ik zie alleen maar stap foto's? De teugels het je nu prima, niet korter doen, en al helemaal niet met nageefelijkheid bezig zijn. Verder buigen/stelling, wendingen, rechtrichten..

karin_1992

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 11:24

ja de andere foto's zijn mislukt,,
omdat ze nogal klungelig is want ze heeft bijna 4 maand niet gereden. En ze struikelt heel veel enzo

prioika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:32

karin_1992 schreef:
ja de andere foto's zijn mislukt,,
omdat ze nogal klungelig is want ze heeft bijna 4 maand niet gereden. En ze struikelt heel veel enzo

dat kan ook komen omdat ze op de voorhand loopt. Je moet echt veel overgangen rijden, reageert ze niet? Hup tik, achter je been, wakker houden die handel, dan mag je best wel eens een keer een flinke tik geven, want nou ben jij veel harder aan het werken dan je paard :)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 12:30

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.