Hier is mijn topic dan nog van de laatste wedstrijd.(door omstandigheden niet eerder kunnen doen).
Samen met zandor een onderlinge dressuurwedstrijd gehad bij ons op de manege zelf.
Het was heel warm en we mochten zonder jasje, maar omdat de bak ook zwaar werd/was, was ik na mijn eerste proef met missy al behoorlijk moe. Zandor vond de bak ook wel zwaar en heb en daarom af en toe een beetje laten gaan als het om nageefelijkheid ging. Dit vind hij soms nog erg moeilijk.
even wat info over mijn knapperd.
Naam: Zandor
Ras: Fjord
Leeftijd: 6 jaar.
Schofthoogte: 1.45 ongeveer.
Niveau: B
Mijn punten waren 182 en 180. (en met mijn andere paard missy 177 na dat ik er bijna naast lag en alle kanten van de bak heb gezien
)Waar we nog aan werken in mijn houding en de galop in nageefelijkheid. Ook het strekken en buigen mag nog wel wat aan gesleuteld worden maar we zijn niet allemaal perfect of anky.
Eigen punten:
* Tenen, benen
* voorwaardshouden.
* niet geld zoeken of naar mooie fjord kijken
.* handen.
Genoeg gepraat, hier nog wat oude topic voor vergelijking.
[RT-HAW] Zandor en ik @ onderlinge dresuurwedstrijd
[RT-HAW] Zandor @ onderlinge wedstrijd.
P.S gelieve de foto's niet gebruiken zonder mijn toestemming of van mijn fotografe TerrorSmurf(nog bedankt he
)Foto's staan niet in volgorde!
1. Wat zijn camera's toch intersant

2. Zon in je ogen is niet leuk.

3.

4. Gebrokenlijn 5 meter. moest iets groter volgens jury.

5. Gebrokenlijn 5 meter.

6. Galop erg moeilijk nageefelijk te houden. Hij strekt wel veel.(maar of dat goed of slecht is weet ik niet).

7. wil niet helemaal mee komen met stelling.

8. Meneer word soms wel erg sterk.

9. mijn tenen

10. redelijk 4kant toch?

11. Tenen alweer

Mijn punten van protecol voor beide proeven het zelfde:
Stap: 6
Draf: 6
Galop: 6
Impuls: 6
Houding: 7
Nou dit waren de foto's.
We willen graag ook nog voor dat ik 18 word gaan starten, maar weet nog niet waneer ik startkaart ga aanvragen.
Opbouwend commetaar is welkom.
Groetjes van,
Zandor en mij.