ik zag ken een meisje die rijd op een pony, en die pony rende soms in 1x naar een hoek toe, en liep de andere kant op enzo. weten jullie wat tips? ze is 3 jr onder t zadel,
groetjes
ista
Geplaatst: 16-06-09 16:58
Euhmm....
Tja, kan van alles zijn! Pony is lekker eigenwijs, pony heeft last van zijn rug, ruiter is niet heel duidelijk in de hulpen, pony heeft last van zijn mond...etcetera!
Kuggur
Geplaatst: 16-06-09 18:03
Ik volg dit even, al mijn paarden hebben namelijk hetzelfde probleem; ze lopen vaak de ene kant op en dan de andere! Doen ze zelfs in de wei! Erg benieuwd naar oplossingen...
Esther43
Geplaatst: 16-06-09 18:43
hoelang rijd de ruiter al? ik ken genoeg ponys met streken. Een waar ik vaak op reed kon zich heel snel omdraaien in de hoeken. bij mij deed ze het een keer, goed aangepakt ( ) en ze deed het niet weer bij ruitertjes die wat minder goed in het zadel zaten deed ze het overigins nog steeds (die kukelde er dan ook af ) ik zou eens kijken als er iemand anders op rijd of het dan beter gaat, of als ze privé les krijgt, misschien kan diegene haar aanwijzingen geven. Maar als ik niet weet wat haar niveau is, kan ik dr moeilijk wat over zeggen