zoya en ik wedstrijd klaar??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

joyce_haf

zoya en ik wedstrijd klaar??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 21:59

hallo
ik heb en verzorgpony. over haar:
zoya
merrie
151 schofthoogte
arabier
ik moet met haar starten onder de paarden

hoe het was:
Afbeelding

nu is het al een heeeeel stuk verbeterd en is het zo:

halthouden:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

stappen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

we zijn er nog niet maar willen in september onze eerste onderlinge gaan starten. om haar te laten wennen aan vreemd terrein enzovoort.

opbouwend kritiek is zeer welkom, aan mijn houding wordt gewerkt.

Bellisimo

Re: zoya en ik wedstrijd klaar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:34

Of je er klaar voor bent voel je zelf het beste aan, maar ik vind het er goed ontspannen uitzien hoor :)

floorDaan

Re: zoya en ik wedstrijd klaar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 05:45

Ik vind het er lekker uitzien! goed ontspannen enzo, volgensmij moet je alleen iets minder willen regelen aan de voorkant en iets meer van achteren rijden, maar dat kan er ook alleen maar zo uitzien op de foto's. lekker zo doorgaan zou ik zeggen en in september kunnen jullie echt wel een onderling wedstrijdje rijden! Jullie zijn in ieder geval al heel veel vooruit gegaan!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 06:42

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Het nivo wordt niet vermeld, en er staat niet in tegen welke problemen je aan loopt en waar je mee bezig bent op dit moment in je training, dus wat het doel is waar je nu naar toe werkt.