Vandaag zijn er weer foto's gemaakt van het werk met Uni.
We hadden de laatste tijd een beetje een "dipje" --> weinig tijd, weinig gereden, dus een minder losgelaten paard.
We hebben nu weer een stapje terug gedaan en zijn weer aan onze basisvoorwaarden gaan sleutelen, het allerbelangrijkste !
Uni is nu 8 jaar oud, we starten in de B op wedstrijd.
Problemen waar we veelal tegenaanlopen zijn vooral de activiteit van achteruit,
ze is op de rechterhand in haar linkerachterbeen trager dan in haar rechter --> ik krijg geen fijne aanleuning op mijn buitenteugel --> kan haar moeilijk met mijn buitenteigel sturen , wat als gevolg heeft dat ik teveel met mijn binnehand ga werken.
Ook zijn de overgangen terug de laatste tijd een beetje er bij in geschoten, vooral de overgang van galop naar draf is echt niet wat het moet zijn. Ze komt niet terug op mijn zit, waarna ik een ophouding maak ( meerdere steeds duidelijkere ), en als ze op een begeven moment dan nog niet terug komt gaat volgt er toch wel een duidelijkere ophouding..

Ik sta altijd zéér open voor tips en commentaar !!!!!!!!
voor ons vorige topic zie : [RT-HAW] Uniola ( v. Welt Hit II ) @ Work by hippoinvision ZEER MOOI

. Het ziet er nu mooi gesloten uit!

en toen zei ik nog boh dat is me een leuk beestje dat. Het gaat zeker helemaal goed komen meid.
Jullie zijn echt een leuke combinatie!!!