Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sorry dat ik het zeg, maar vooral je handen leiden een beetje een eigen leven naar mijn idee. Het ziet er allemaal nogal hobbelig uit.

Als je pony naar links gaat met z'n kont kun je je linker teugel iets van de hals af doen 
levine schreef:Jammer dat je paard niet lekker nagefelijk loopt (ik heb trouwens alleen de 1e proef bekeken) je pony komt geregeld tegen de hadnd, vooral in het (midden) stap gedeelte, verstoort het plaatje naar mij mening. Probeer het achterwaards echt goed recht te houdenAls je pony naar links gaat met z'n kont kun je je linker teugel iets van de hals af doen
Edit: wat waren je punten?

mandje schreef:levine schreef:Jammer dat je paard niet lekker nagefelijk loopt (ik heb trouwens alleen de 1e proef bekeken) je pony komt geregeld tegen de hadnd, vooral in het (midden) stap gedeelte, verstoort het plaatje naar mij mening. Probeer het achterwaards echt goed recht te houdenAls je pony naar links gaat met z'n kont kun je je linker teugel iets van de hals af doen
Edit: wat waren je punten?
De punten staan er ook boven maar zal ze nog een keer zeggen ook al was het niet terecht de laatste proef. 173 en 158
Nog meer reacties?