Na de winter hebben Pepper en ik altijd even een opstapmomentje en daar moeten we dan weer even doorheen. Dus, maar weer eens tijd voor foto's.
Pepper is een haflingermerrie van 9 jaar oud, en ze is inmiddels 6 jaar bij mij.
We rijden (nog) geen wedstrijden, maar ons niveau ligt ongeveer op B/L als we alleen het thuis trainen meetellen
Pepper gaat de laatste tijd ontzettend goed, ookal schommelt ze enorm met haar gewicht. Het gras is helaas rond deze tijd net een beetje te vet hoor haar, en ik moet erg mijn best doen om haar in conditie en op gewicht te houden.. Ze heeft nog een beetje een buikje, maar het is al beter dan voorheen

Met rijden hebben we wat hulp gehad even een duwtje de goede richting in, en we zien het weer helemaal zitten, waar we tegen aan lopen is dat ik snel mijn rechterhand vastzet, waardoor ze op links erg stug werd, en ik haar niet meer goed recht kon krijgen. We oefenen nu vooral op het rechtrichten, de overgangen moeten soms nog actiever, en de galop moet gecontroleerder en daar moet ze nog beter op eigen benen gaan lopen. Wat betreft mijn houding; ik moet niet naar beneden kijken
Oja; de eerste foto's zijn met en de laatste zonder zadel. Mijn wintec is haar helaas te smal geworden (en hij is te lang) dus we wachten op het passende zadel.. Tot dan toe lekker zonder

Er zijn nog meer verbeterpunten daar ben ik me van bewust, maar barst los

Mooi koppie

Stom sta-moment
verder wel leuk
Mag wel iets actiever, kantelt ook iets

rechterhand loslaten

Ik moet niet inelkaar zakken.

Iets langer uitdraven

poging tot wijken denk ik. Kan haar nog erg moeilijk recht houden

Ik zeg wat ofzo
moet niet mijn hand over de hals doenEr zaten natuurlijk ook wel mindere foto's tussen, maar ik ben al erg tevreden met deze "momentopnametje's"

Wat vinden jullie van haar?

Commentaar is welkom.