Walking on the Sunshine (v. Diamond Hit) @ concour Limbricht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Joycke_

Walking on the Sunshine (v. Diamond Hit) @ concour Limbricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 16:02

Hallo, nog wat foto's van Whoopsje, omdat ik maar 1 topic per week mocht openen.
Even wat info, Whoop en ik rijden momenteel L1 met 15 winstpunten maar omdat hij verkeerd was aangereden en doorgereden heeft het veel tijd gekost de basis correct terug tekrijgen. Daarom doe ik het liever rustig aan en start in pas in de winter L2.
We trainen samen bij Stefanie Peters en dat gaat steeds stukken beter. hij moet leren zijn rug beter te gebruiken en losser te laten.
Momenteel hebben we alle selectiewedstrijden voor de Limburgse Kampioenschappen gewonnen.

1 opmerking ivm me handen door een probleem met de trailer sochtends was ik zijn hoofdstel helemaal vergeten en had ik alleen die van mijn grote merrie bij me. Dus officieel was deze beetje erg groot ook het bit. gelukkig was meneer zow lief dat hij zijn proef gewoon liep alleen was ik wat klunnelig met me handen omdat ik niet te veel aan zijn mond wou komen.

Afbeelding
Foeii die tenen naar binnen!
Afbeelding

Afbeelding
Handen laag!
Afbeelding
Whoopje vliegt :)
Afbeelding
Afbeelding
Handen laag
Afbeelding
Beetje onthoofd haha
Afbeelding
Afbeelding
Stond een knappe shett waar die de gehele proef na het hinneken was

daphneM

Re: Walking on the Sunshine (v. Diamond Hit) @ concour Limbricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:06

Wauw meid!

Wat een super combinatie! het ziet er echt heel vriendelijk en leuk uit!

Probeer inderdaad beetje op je handen te letten, en ook je houding, de ene foto te ver naar voren de andere foto perfect, en de andere naar achter! Kan natuurlijk ook een moment opname zijn!

Heel veel succes! jullie gaat het zeker maken!

Groetjes daphne

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:06

wat een super leuke pony heb je onder je kont zeg! :D

in de galop steek je je tenen een beetje naar buiten, probeer daar op te letten, en probeer je handen rechtop te houden :)

_Joycke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 16:10

PONY!!!!!!!!!!!!! HET IS EEN PAARD HOOR |(
Limburgskampioen zelfs ondanks zijn groote van 1.60 }>

FindingJack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:11

Super mooie foto's zeg!! Ziet er heel goed uit. Is echt niet te zien dat het een verkeerd hoofdstel is. Die stress vooraf heeft jullie rijden niet beinvloed in ieder geval!! *D

_Joycke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 16:11

winia4ever schreef:
Wauw meid!

Wat een super combinatie! het ziet er echt heel vriendelijk en leuk uit!

Probeer inderdaad beetje op je handen te letten, en ook je houding, de ene foto te ver naar voren de andere foto perfect, en de andere naar achter! Kan natuurlijk ook een moment opname zijn!

Heel veel succes! jullie gaat het zeker maken!

Groetjes daphne

Dankje :) ja kwa houding had ik een 8 op me coupon staan, maar dat zal wel een moment opname zijn, op mijn handen moet ik zeker letten. thuis gaat dat prima, op concour wil ik ze wel eens iets te hoog fdoen

Karolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:14

Als ik deze foto's zie dan ik me voorstellen dat jullie alle prijzen wegkapen. Over het algemeen ziet het er erg mooi uit. Misschien zou je, om de puntjes op de i te zetten, nog kunnen proberen om steeds de nek het hoogste punt te laten zijn.

jeske81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:17

Echt een mooi dier. Ziet er ook goed uit. idd je handen maar dat wist je al wel. Rare vraag misschien, maar zie je nog wel wat? Vind je cap laag zitten.
Maar verder hele mooie foto's. Succes verder met rijden enzo

_Joycke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 16:18

Haha ja ik had een Knot dillema waardoor me cap zo geweldig zit haha :P maar ik zag gelukkig wel nog wat ;)

Ja klopt Karlien maar zou fijn zijn als hij zijn schoft omhoog doet op die manier komt zijn hals ook op de juiste manier omhoog, maar dat is moeilijk voor hem dus dat is nog een kwestie van trainen en geduld hebben :)

SorayaDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:32

Wat een mooi dier! Foto 7 vind ik erg sprekend, wat een mooie galop!

Rijtechnisch ;) : Probeer echt op je houding te letten, op de foto's toont het allemaal erg rommelig. Er mag wat meer rust in. Op sommige momenten zou zijn neusje er iets meer uit mogen, maar in het algemeen ziet het er erg goed uit. Vind het goed dat je vanaf de basis rustig verder werkt +:)+

deCent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:38

Ziet er super uit vind ik.
Je zit ook netjes. Ziet er gewoon allemaal heel beheerst en correct uit. Voor het zicht op de foto's kan je in ieder geval de stap naar L2 wel maken. Veel plezier nog met hem!

_Joycke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 17:41

Dankje wel allemaal :) Zal op me handen gaan letten ;)

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:10

Hey, super leuk dier heb je daar zeg.............echt een knapperd.

Gezien de mooie foto's is er weinig opbouwende kritiek te leveren, het ziet er zoals ook de rest aangeeft keurig uit. Hij heeft een mooie oprichting van zichzelf, dat is wel te zien. Houd daarbij goed in de gaten dat hij zijn neusje eruit blijft houden ipv stiekum er wat achter kruipen. Maar eigenlijk neem ik aan dat je dat zelf mogelijk ook al wel gezien zal hebben op sommige foto's (kan ook nog met je bit en hoofdstel te maken hebben gehad, dus wellicht spreek ik voor mijn beurt!).

Nou heel veel succes alvast in de L2, dat gaat vast goedkomen met jullie!!

BenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:49

Probeer inderdaad tijdens de oefeningen er altijd op te letten dat je recht blijft zitten en mee gaat bewegen vanuit je schouders en je buikspieren. Uit deze paar foto's is te zien dat je paard erg correcte gangen heeft. Leuke combinatie! :)

Liselot11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 08:37

Heel mooi paard, vind de naam ook erg leuk! Hij toont voor mij ook als een pony, maar tussen andere paarden zal dat niet zo lijken denk ik.
Het enige wat ik wil opmerken is dat je soms je handen wat hoog hebt en je benen een beetje "vliegen", maar het ziet er heel erg goed uit op de foto. En knap dat je alle selecties hebt gewonnen!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 08:47

Wat een knappe man!

Ik vind dat je eigenlijk van de foto's af niet ziet dat je voorzichtig rijdt. Je hebt hem lekker aan het lopen en hij heeft lekker de oortjes erop of is erg geconcentreerd.

Lekker zo blijven doorrijden en dan gaat de L2 ook helemaal lukken!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:44

Moderatoropmerking:
Reacties die niet voldoen aan de regels van RT-HAW verwijderd. Let er in de volgende reacties op om de regels van RT-HAW te respecteren. Indien je niet weet wat deze inhouden kan je het nalezen in de charter van RT-HAW.

Brenn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:07

Supermooie foto's !
Idd je tenen en in de draf mag je hem iets meer van je af proberen te rijden dmv meer lengte in de hals maar wel achter aan blijven rijden! Succes!

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:58

wauw wat een kwijlbeest! jullie zijn een leuke combi!
let wel op je tenen!

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:28

Hee Joyce, wat leuk om eens foto's van jullie te zien :* Probeer niet te streng te zijn met je binnenhand, voor de rest ziet het er goed uit :)

quaterback

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:31

Zoals de meesten zeggen: iets meer op je handen letten :). Je krijgt ook een stabielere aanleuning als je de teugels iets korter neemt.
Heel veel succes, mooie combi!