Ik zat te twijfelen of ik de foto's op bokt zou zetten maar ik ga het toch doen. Wat informatie over mij & Mac:
Ik heb haar 8 maanden en in die 8 maanden hebben we wel wat probleempjes gehad, ze liep elke x niet goed. Na de winterperiode ben ik maar buiten gaan rijden waar ze gek genoeg wel goed liep maar in de bak liep ze gewoonweg kút, ze liep kreupel & gehaast door de bak. Is ook niet zo gek want die bak is echt zwaar!
Nu we op de wei staan hebben we daar een hele vlakke bak! En ze loopt ook super in die bak, niet kreupel & gewoon rustig. We zijn vooral aan het trainen op het lang en laag rijden. We longeren ook 2x per week met pessoa en we zien duidelijk verschil! We hebben nu ongeveer 6x gelongeert daarmee en met rijden loop ze lang,laag en rond. Soms te diep maar het is een begin
Ik moet ook zeggen dat ik zelf wel veel ontspannender op der zit dan toen we op stal stonden.. Ze let ook veel meer op mij dan op andere dingen, is ook niet zo gek het enigste wat je ziet is weiland en boten die langs varen
(we staan op de Sophiapolder in Hendrik Ido Ambacht)Ons niveau is B, tenminste dat denk ik
De foto's zijn van maandag, de draf vind zij best moeilijk maar we komen der wel
nu wat informatie over Mac:
Masantha
Mac
Merrie
1.67
v. Magister---------------------------------
1.

zo ging het eerst
2.

en nu gaat het dus zo

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

moe maar voldaan
mijn eigen punten:
- me benen
- hakken niet optrekken
- niet naar voren vallen
- niet naar beneden kijken
graag opbouwend commentaar en tips

(noem me maar dom maar ik heb 6jaar op een manege gereden en nog nooit wat over vwnw gehoort)