Toffie is een stamboek haflinger merrie van net geen 5 jaar. Ze is verschrikkelijk lief, aanhankelijk en een klein beetje ondeugend, maar dat maakt haar juist zo aandoenlijk. Ik ben helemaal verliefd op haar en bijna buiten zinnen van geluk
Voorlopig staat ze op een volpensionstal met slechts een buitenbak, maar ik heb voor haar een nieuwe locatie gevonden met schitterende uitrijmogelijkheden (bos en heide), 2 buitenbakken en een binnenbak, etc. Kost me vervolgens wel een rib uit mijn lijf, maar het is voor mijn schatje
Ik heb al verschillende keren op Toffie gereden, en ze heeft hele fijne, ruime gangen, en ze is 100% verkeersmak (gisteren uitgetest)
Zo, even de eerste stapjes buiten zetten. Daar draai ik mijn hoef natuurlijk niet voor om. Maar het vrouwtje die net gewend is aan van die brave, verkeersmakke paarden zoals ik, vind het nog een beetje eng.
even snuffelen aan het nieuwe vrouwtje
poeh poeh, dat valt niet mee na 4 maanden in de wei weer eens aan het werk. Gelukkig krijg ik van mijn nieuwe vrouwtje een lekker appeltje als beloning na gedane arbeid
Jullie snappen natuurlijk nu meteen waarom ze verliefd werd op mij hé

Nog veel plezier met haar!