Uiteraard ging het dan regenen dus het lag wat glad in de piste waardoor Loena moeite had met ontspannen en doorlopen

- Loena is nu 7 jaar en wordt eigenlijk maar het laatste 3 kwart jaar intesief gereden.
- Loena heeft geen niveau qua rijden aangezien we geen wedstrijden rijden. (Hopelijk binnenkort dus wel)
- Op de moment zijn we bezig met de overgang Stap - Galop en daarna gaan we over naar de galopwissels
- Ook werken we erg hard aan de ontspanning
waar ik zelf nog aan moet werken:
- mijn beugels mogen blijkbaar een gaatje langer
- mijn voeten gaan onhoog bij been geven
had ik niet eens door voor ik foto's zag- af en toe wat te streng met de handen maar dit kan ik voor een stuk op de gladde ondergrond schuiven

- mijn handen mogen gerust wat hoger
Op de moment krijg ik ook 1x per week les van een erg goede instructeur dus we zijn volop aan het werken aan de combinatie

mijn flap van mijn zadel is een beetje gescheurd dus gaat tegen de wind in

rustig verzameld galopje

Strenge hand

galopje

een mooi ontspannen drafje
en een stom binnenbeen van mij 

Rond mijn been zetten in een cirkel

galopje, hier doe ik mijn uiterste best om haar genoeg te ondersteunen dat we niet onderuit gaan in de bocht

een actieve stap

rond mijn been zetten in de cirkel maar zoals jullie zien vond ze het niet erg leuk

stap, geen idee waarom mijn benen opgetrokken zijn

galopje, zoals je kan zien aan haar achterbenen en aan mijn gezicht schoven we uit, ook hier mijn uiterste best om ons recht te houden

Dit waren het van foto's, ik vond het erg jammer dat de ondergrond er zo bij lag aangezien ik amper rijfoto's van mezelf heb maar ik heb toch mijn best gedaan om haar een beetje netjes te laten lopen.
Wat denken jullie, zijn we een B-proefje waard?