Beleer-Probleem.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Daisyxx

Beleer-Probleem.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 17:57

Heeei allemaal!
Binnenkort erf ik Ukkie van een vriendin, omdat ze ermee wil stoppen, Ik vind dit echt superjammer :'(. maarja.
& Ukkie ;
0,97 cm.
Stevig gebouwd.
4 jaar.
Niet beleerd.
Ik wil haar dus beleren. Je kunt er al gewoon op gaan zitten, amar ze is heel druk. ze gaat meteen keihard
draven, en dan ineenkeer steiger-bok-steiger.
Ze is heel druk kortom.
Weten jullie iets hiertegen ?

Bedanktt (L).

xx.

PS; Als dit niet in het juiste forum geplaatst is, Meld dat dan ff, kon niks vinden.

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 18:33

En hoe groot en zwaar ben jij ?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 18:34

Op zo'n kleintje moet je niet gaan zitten. Laat haar lekker voor de kar leren lopen. En laat dit vooral door een ervaren iemand doen. Dus er zelf niet mee gaan klooien.

FindingJack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:17

idd, niet op gaan zitten! Laat hem beleren voor de kar door iemand die dat kan en ga dan genieten van je pony.

Daisyxx

Re: Beleer-Probleem.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 16:10

Je kunt er makkenlijk op zitten. ;)

Daisyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 16:11

Ik ben 1.55 en 40 kilo.
En zij 1 meterr.

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:28

Dit is geen rijpony. Lekker beleren voor de kar of door een klein kind laten berijden (max 35 kg).

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:45

Hee, ja dit is een beetje moeilijk. Ik heb Ukkie nog nooit eerder gezien en weet dus niet of het een zwaar gebouwde shet is of misschien wel helemaal niet. Als ik jouw was zou ik Ukkie niet beleren. Ga maar lekker op je andere verzorg ponies en ponies van de manege rijden. Met Ukkie kan je misschien wel heel andere leuke dingen doen. Zoals vrijheidsdressuur>kunstjes leren, of inderdaad voor de kar laten beleren.
Ik moet wel zeggen het is echt kielekiele vind ik, misschien net wel of misschien net niet. Het is natuurlijk wel een shet, die zijn redelijk sterk. Maar goed, misschien kan je beter iemand (waar je les bv les van hebt) vragen. Die weet ook hoe jij rijdt en kan dat misschien een beetje beter inschatten dan ik hier vanachter de computer.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:36

Niet op gaan zitten, heb je niks aan. Leer ze lekker voor het wagentje lopen. :) Is fijner voor het dier, en misschien ook leuker voor jou. ;)

suzy_Q

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:12

je moet gewoon even kijken wat mensen in je omgeving ervan vinden ,
dingen uitproberen want misschien houd hij wel niet van rijden maar meer van andere dingen doen.